Asfalt na Sarajevskoj zaobilaznici tanji je za oko tri
centimetra od projektom predviđene debljine, potvrđeno je FTV-u u
Tužilaštvu BiH. Već tri dana, po nalogu Tužilaštva BiH, sudski vještaci
uz asistenciju SIPA-e provjeravaju debljinu asfalta. Sumnja se da je
smanjenjem debljine asfalta budžet Federacije oštećen za najmanje
300.000 maraka.
Preliminarni nalaz vještaka može biti dokazan i laičkim metodama. Na
početku asfalta debljina 10 centimetara, 500 metara dalje asfalta ima
samo 7 centimetara. Tri su centimetra, dakle, ukradena.
Glavni izvođač radova na toj dionici Sarajevske zaobilaznice bila je
hrvatska firma Osijek Koteks, koja je pod istragom USKOK-a u aferi
Remorker. Asfalt je postavljalo preduzeće
Strabag koje je, također, pod istragom hrvatskog USKOK-a. A radove je
nadzirala je, prema riječima Filipa Vujeva, direktora JP Ceste FBiH,
firma IGH.
IGH-a je, također, hrvatska kompanija čiji je direktor bio Jure
Radić, bivši hrvatski ministar obnove. Kada je i kako ova kompanija
uvedena na bh. ceste – zasad je nepoznato. Međutim, mnogo toga je
nepoznato u federalnim javnim preduzećima Autoceste i Ceste. Ove dvije
državne firme odavno nemaju nadzorne odbore koji kontroliraju
poslovanje.
Izvještaji o radu ove dvije javne komapnije, koje raspolažu
milionima, isključivo je podnošeni resornom ministru Enveru Bijediću,
odnosno Vladi Federacije. Stoga i ne čude propusti i nezakoniutosti u
radu koje provjerava državno Tužilaštvo.
“U Tužiteljstvu BiH u radu je predmet koji se odnosi na određena
dešavanja u okviru izgradnje Koridora 5C. S obzirom na to da je predmet u
radu, ne možemo medijima i javnosti dati više detalja”, kaže
glasnogovornik Tužilaštva BiH Boris Grubešić.
Federalna televizija nezvanično saznaje da je predmet istrage osim
Sarajevske zaobilaznice i ugovor o izgradnji dionice na koridoru 5 C
Vlakovo – Lepenica, kojeg su Autoceste FBIH potpisale sa turskim
Čengizom, na osnovu kojeg je, zbog navodne računske greške, Federacija
oštećena za oko 14 miliona maraka.
Nema komentara:
Objavi komentar